Betalen kan bij H₂O-Plus op verschillende manieren. Betaal je via onze webshop? Dan gaat dat via onze partner Pay.nl. En natuurlijk is betalen bij H₂O gegarandeerd veilig!
Betalen op factuur: gratis voor bedrijven
Deze optie is alleen beschikbaar voor bedrijven met een zakelijk account. Een zakelijk account aanvragen kan door een email met je btw-nummer en een geldig uittreksel van de KVK (niet ouder dan 1 jaar) te sturen naar: info@h2o-plus.nl
Betalen met iDeal: gratis en snel
Je betaalt tijdens het bestelproces eenvoudig online via je eigen bank en we nemen je bestelling direct in behandeling. Makkelijk en snel.
Betalen met creditcard: gratis en snel
H₂O Plus accepteert ook je favoriete creditcard, of dat nou Eurocard/Mastercard, Visa of Maestro is. Net zo voordelig als iDeal, en net zo snel: je bestelling wordt meteen verwerkt.
Betalen op onze bankrekening (gratis)
Je kunt je betaling ook rechtstreeks overmaken naar IBAN: NL15 RABO 015 607 2300 tename van H₂O Plus Drinks & Food. Vermeld dan wel je ordernummer bij de betaling en stuur ons een melding van je betaling via ons contactformulier. We nemen je bestelling in behandeling zodra we je betaling hebben ontvangen. Houd er wel rekening mee dat je bestelling met deze betaalwijze vertraging van enkele dagen op kan lopen.
Heb je vragen over bestellen en betalen?
Klik hieronder op contactformulier of neem contact op met het team van H₂O Plus!
Betaling Mislukt
Dat is vervelend. Check voor de zekerheid even of het bedrag wel is afgeschreven. Is dit niet het geval kun je een nieuwe bestelling doen. Wanneer de betaling niet is voldaan wordt je order namelijk niet verwerkt. Als de betaling is voldaan krijg je direct een mail met de betaalbevestiging. Is het geld wel afgeschreven, maar heb je geen betaalbevestiging ontvangen? Neem dan even contact op met het Team van H₂O Plus Drinks & Food.
Mijn betaling mislukt steeds
Heb je opnieuw een bestelling gedaan, maar is de betaling weer mislukt? Controleer dan onderstaande punten:
Is je betaallimiet toereikend? 2. Heb je voldoende saldo op je rekening? 3. Is je creditcard geblokkeerd? 4. Is je creditcard vervallen? 5. Heb je de 3D secure code van je creditcard geactiveerd en juist ingesteld?
Geen oplossing gevonden?
Soms worden creditcardbetalingen ten onrechte als fraude aangezien. Wij kunnen dit helaas niet terugdraaien en hebben ook geen inzicht in de reden hiervan. Je bestelling wordt automatisch geannuleerd. In dit geval kun je het beste een nieuwe bestelling plaatsen en kiezen voor een andere betaalmethode. Blijven zich problemen voordoen, neem dan contact op met het team van H₂O Plus Drinks & Food.